Tüm Kategoriler
Sepetim
TÜRKİYE 'NİN EN BÜYÜK & ECZANE TABELA VE E TABELA FİRMASI AYNI GÜN KARGO & HIZLI TESLİMAT EN DÜŞÜK FİYAT &EN KALİTELİ ÜRÜNLER! SEÇİLİ ÜRÜNLERDE & ÖZEL İNDİRİMLER!
ANLAŞMALI KARGO & İLE GÖNDERİM HAVALE/EFT ÖDEME YÖNTEMİNDE %5 İNDİRİM TOPTAN TEKLİF UYGUN FİYAT FIRSATI!
3D GÜVENCESİYLE & KREDİ KARTI İLE ÖDEME 7/24 HIZLI İLETİŞİM! HESAPLI VE HIZLI KARGO

Yardım

Nasıl alışveriş yapabilirim?
Satın almaya karar verdiğiniz ürünleri sepetinize atın. Bu işlem için ilgili ürünün detay sayfasında “Sepete Ekle” butonuna tıklamanız yeterlidir. Sepetinizde bulunan ürünlerle ilgili sayfa açıldığında sipariş ettiğiniz ürün adedi ile ilgili değişiklik yapabilirsiniz. Adedi artırmanız halinde toplam borcunuzu görüntülemek için “Miktarı Güncelle” butonuna tıklayabilirsiniz. Sepetinizdeki ürünlerden birini almaktan vazgeçmeniz halinde sepetinizde yer alan ürünün yanında yer alan “Sil” butonuna tıklayarak ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz. Alışverişe devam etmek istiyorsanız “devam et” linkine, sepetinizdekileri satın almak istiyorsanız, ödeme şeklinizi seçerek; “Satın Almaya Geç” butonuna basabilirsiniz. Bu işlemi yaptıktan sonra müşteri giriş sayfasına yönleneceksiniz. Sitemize önceden üye olmuş iseniz, “Daha önceden üye olmuştum” seçeneğini işaretleyip şifrenizi giriniz. Sitemize üye değilseniz, e-postanızı girerek “Yeni Müşteriyim” seçeneğini işaretleyerek fatura/teslimat adresinizi girmeniz gerekmektedir.

Fatura adresi ve gönderim adresi aynı adres değilse çıkan ekranda değişiklik gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme bilgilerinizi de girdikten sonra “Siparişi Tamamla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilir veya siparişinizde değişiklik yapmak için “Siparişimde değişiklik yapmak istiyorum” butonuna basabilirsiniz. Onay butonuna tıklamanızla siparişinizin onaylandığına dair bir sayfa açılacak ve sipariş numaranız verilecektir aynı zamanda siparişinizle ilgili detaylı bilgilendirme yazısı e-posta adresinize gönderilecektir.

Kredi kartı dışında ne şekillerde ödeyebilirim?
Ödeme şekillerinde EFT veya Havale yapıla bilmektedir.

Yaptığınız EFT veya havaleye ait bilgileri (havale yaparken sipariş numaranızı eklemeyi unutmayın) e-posta veya faksla bize ilettiğinizde siparişinizin onay işlemleri hızlanacaktır. Sipariş verdikten sonra 3 gün içerisinde havale gerçekleşmezse sipariş tarafımızdan iptal edilir.


Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Giriş Yap/Parolamı Unuttum bölümünden yeni şifre talep edebilirsiniz.


Siparişim kaç gün içerisinde elime ulaşır?
Siparişleriniz ortalama 7 iş günü içerisinde elinize ulaşmış olur.


Fiyatlara KDV dahil mi?
Sitede tüm ürünlerin fiyatları KDV Dahil olarak yayınlanmaktadır.


Ürünlerin garantisi var mı?
Ürünlerimiz 1 ve 2 yıl olmak üzere ithalatçı veya üretici firma garantisindedir. Ürün özelliklerinde ürün garanti kısmından garantisinin ne kadar süre olduğunu inceleyebilirsiniz.


Ürün arızalı çıkarsa ne yapmalıyım?
Lütfen İletişim bölümünde irtibata geçiniz en kısa sürede işleme alınacaktır.


Siparişimin durumunu izleyebilir miyim?
"Hesabım/Sipariş Listem" bölümünden kargo takibinizi yapabilirsiniz. Veyahut iletişim bölümünden telefon ile bizlere ulaşa bilirsiniz.


Faturam elime nasıl ulaşacak?
Faturanız E-Fatura olarak mail adresinize gönderilecektir. Mail adresinizde görmez iseniz bizden tekrardan mail göndermemizi isteye bilirsiniz.


Fatura adresi ve teslimat adresi farklı olabilir mi?
Siparişinizi verirken, alışveriş formunda fatura adresini ve teslimat adresini ayrı ayrı belirtebilirsiniz.


Sitedeki ürünlerin hepsi stoklarınızda mevcut mu?
Ürünler siparişiniz üzerine ana toptancılardan tedarik edilmektedir. Her ne kadar ürün listeleri sürekli güncel tutulsa da sipariş etmiş olduğunuz bazı ürünler tedarikçi firmaların stoklarında tükenmiş olabilir. Böyle bir durum söz konusu ise tarafınıza derhal bilgilendirme yapılacaktır.


Kargo teslim alırken neye dikkat etmeliyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar var ise mutlaka tutanak tutturunuz.


Cayma hakkının detayları nelerdir?
TÜKETİCİ'nin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gösterdiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren on dört (14) gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır. Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI'ya bu hakkın kullanıldığının faks veya elektronik posta veya taahhütlü mektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün bu madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ürünün kendisinin, ambalajının ve kutusunun zarar görmemiş ve ürüne ait etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şarttır.

Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden yedi (7) gün içinde ürün bedelinin ALICI'nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde derhal girişimde bulunur.


Kredi kartı bilgilerimi vermem güvenli mi?
Güvenlik RapidSSL sertifika merkezinden alınmış bankaların internet sitelerinde de kullanılmakta olan 256 bit şifreleme kullanılmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz ve paylaştığınız diğer kişisel bilgilerinizde (adres, telefon vb.) hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmamakta, üçüncü kişilere satılmamakta, gizli tutulmaktadır.


Sorunuzun yanıtını bulamadınız mı?
İletişim bölümünden bizlere mail yoluyla aklınıza takılan tüm sualleri sora bilirsiniz.